Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncept rychlonabíjecí stanice pro elektromobily s akumulací
Miškovský, Ján ; Morávek, Jan (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Predmetom tejto práce je vytvorenie konceptu rýchlonabíjacej stanice s akumuláciou a využitím obnoviteľných zdrojov. V úvodnej časti diplomovej práce je popísaná normou stanovená špecifikácia nabíjania elektromobilu za použitia technológie striedavého alebo jednosmerného prúdu a vytvorený prehľad možností použitia nabíjacích konektorov. Prvá časť taktiež obsahuje prehľad technológie obnoviteľných zdrojov energie s využitím akumulácie pre nabíjaciu stanicu. V druhej časti práce na základe teoretických podkladov je vytvorený matematický model nabíjacej stanice v prostredí Matlab/Simulink. Funkčnosť modelu stanice je verifikovaná s fyzikálnym laboratórnym modelom. Pre overenie možnosti pripojenia stanice k distribučnej sieti je vytvorená simulácia úbytkov napätí v prostredí Matlab/Simulink. Následne v práci sú nasimulované štyri 24 hodinové scenáre. Podľa predpokladov simulácie je navrhnutá technológia stanice a prepojenie jednotlivých komponentov. Následne je vypracovaná energetická a finančná analýza projektu nabíjacej stanice do roku 2030.
Návrh technického provedení FVE včetně systému řízení pro komerční objekt v souladu s platnými pravidly pro program ÚSPORY ENERGIE - FVE
Zeman, Daniel ; Vrána, Michal (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navržení hybridního FV systému pro komerční objekt v souladu s pravidly pro možnost čerpání dotace z programu úspory energie v rámci komplexního projektu. V úvodní části práce jsou popsána pravidla z programu týkající se FV části. V další části práce jsou popsána dostupná technická řešení pro realizaci návrhu FV systému a možnosti akumulace elektrické energie v těchto systémech, jak naložit s přebytky energií při využití regulátoru toku výkonu a jaké jsou jeho negativní vlivy na distribuční síť při spínaní připojené zátěže. V další části je proveden návrh FV systému dle platných předpokladů popsaných v teoretické části práce. Ověřeno chování regulátoru toku výkonu a výsledky měření v laboratořích UEEN. V poslední části práce je provedeno ekonomické vyhodnocení navrženého systému.
Návrh technického provedení FVE včetně systému řízení pro komerční objekt v souladu s platnými pravidly pro program ÚSPORY ENERGIE - FVE
Zeman, Daniel ; Vrána, Michal (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navržení hybridního FV systému pro komerční objekt v souladu s pravidly pro možnost čerpání dotace z programu úspory energie v rámci komplexního projektu. V úvodní části práce jsou popsána pravidla z programu týkající se FV části. V další části práce jsou popsána dostupná technická řešení pro realizaci návrhu FV systému a možnosti akumulace elektrické energie v těchto systémech, jak naložit s přebytky energií při využití regulátoru toku výkonu a jaké jsou jeho negativní vlivy na distribuční síť při spínaní připojené zátěže. V další části je proveden návrh FV systému dle platných předpokladů popsaných v teoretické části práce. Ověřeno chování regulátoru toku výkonu a výsledky měření v laboratořích UEEN. V poslední části práce je provedeno ekonomické vyhodnocení navrženého systému.
Koncept rychlonabíjecí stanice pro elektromobily s akumulací
Miškovský, Ján ; Morávek, Jan (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Predmetom tejto práce je vytvorenie konceptu rýchlonabíjacej stanice s akumuláciou a využitím obnoviteľných zdrojov. V úvodnej časti diplomovej práce je popísaná normou stanovená špecifikácia nabíjania elektromobilu za použitia technológie striedavého alebo jednosmerného prúdu a vytvorený prehľad možností použitia nabíjacích konektorov. Prvá časť taktiež obsahuje prehľad technológie obnoviteľných zdrojov energie s využitím akumulácie pre nabíjaciu stanicu. V druhej časti práce na základe teoretických podkladov je vytvorený matematický model nabíjacej stanice v prostredí Matlab/Simulink. Funkčnosť modelu stanice je verifikovaná s fyzikálnym laboratórnym modelom. Pre overenie možnosti pripojenia stanice k distribučnej sieti je vytvorená simulácia úbytkov napätí v prostredí Matlab/Simulink. Následne v práci sú nasimulované štyri 24 hodinové scenáre. Podľa predpokladov simulácie je navrhnutá technológia stanice a prepojenie jednotlivých komponentov. Následne je vypracovaná energetická a finančná analýza projektu nabíjacej stanice do roku 2030.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.